søndag den 10. februar 2013

Messestemning og ny facade

(B. Green )
Sidste weekend bød på en lille smuttur til Herning til messen UP - tidligere Formland. Det er altid spændende at se, hvad der kommer af nyheder, og på sådan en dag kan man godt bruge en mindre formue... det tiltaler mit shoppe-gen!

( B. Green )
I år var der dog langt mellem snapsene, men denne stand frister mig hver gang. De rustikke potter som dette firma laver, er lige mig. Vi bestilte bl.a. de firkantede plantefade som er med på billedet her. Jeg kunne sagtens finde mere, men begrænsningens kunst er en svær en.......

(I.C. Lauvring )
... og så er der alt det, man gerne vil betale for at undvære....

( Hübsch )
Stilen i boligindretningen er træ, natur, glas, skind, metal. I love it!!! Og drømmer om et lækkert langbord af genbrugstræ.... suk.

 Endelig er vores facade færdig med isolering, maling og nye skilte. Der er et par smuttere hist og her, men når de bliver rettet, er det bare så fint.

 
Mmmm... afskårne juleroser i den mørke lækre lilla

... og en af ugens kranse, lidt utydelig, men den blev altså lidt fin. Med syrener - det smager lidt af forår.
 
I denne uge er det Valentins Dag på torsdag - jeg er spændt på , hvor meget der sker. Den kan overraske begge veje, så det er altid svært at planlægge sig til.
 
 

6 kommentarer:

  1. Ja de messer kan friste over evne det er der slet ingen tvivl om... Uha, men hvis udvalget ikke har ændret sig meget de sidste par år ja så kan jeg kun give dig ret i der ikke er meget at komme efter...!

    Skøn krans selvom den jo er til en begravelse, så skal den være smuk og med dejlige blomster.

    Rigtig flot facade du har fået på din butik, det ser indbydende ud.

    De der juleroser er jeg helt pjattet med i farven - glæder mig til at mine springer ud herude i haven :)

    Ha' en skøn søndag.
    Haveknus
    Annette

    SvarSlet
  2. o la la , den sammensætning af de mørkelilla farver - yderst appetitlig :) (ja ja jeg ved godt at de ikke må spises)

    SvarSlet
  3. Hvor er juleroserne skønne, og facaden er blevet rigtig fin.
    Håber du mærker Valentins dag positivt :)

    SvarSlet
  4. Dejligt med inspiration fra UP. Din fasade på butikken er blevet rigtig flot.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  5. Kan sandelig godt forstå du er faldet for den stand, der var da lutter lækre sager...

    SvarSlet
  6. Hej Tulle.Dejlige juleroser du viser,og en ny flot facade på din butik.
    Der var da flere ting på den messe jeg godt ville eje.
    God søndag Jette

    SvarSlet