lørdag den 24. januar 2015

Sommerbilleder - fra Birkegårdens Haver


Jeg længes efter sommer... Gør vi ikke alle det her i januar.
 
Sad lige og kiggede feriebilleder, og vil da dele disse med jer.
 



Jeg har slet ikke været aktiv på bloggen i laaaang tid .... der har ikke været tid til overs. Jeg synes det er hyggeligt at blogge, men tiden skal være der.
 


Så jeg vil ikke love I hører fra mig igen snart! Men lige pludselig :-)
 




Birkegårdens Haver har også fået anlagt en præriehave. Jeg er begejstret for idéen om sådan en have, det vilde og naturlige tiltaler mig meget, men udførslen må være meget kompliceret - at skabe natur på den dyrkede og planlagte måde.
 




Men sikke et leben og summen der var mellem alt det vilde!
 


8 kommentarer:

  1. Hvor er det pudsigt, jeg sad netop i går og kiggede efter hvornår du sidst havde blogget, og bekymrede mig over om du mon var OK. Det er dejligt at se dine billeder, og HVOR ER det nogen skønne varme billeder, de luner på en kold aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tankerne .-) Jeg er OK - men travl. Også FOR travl.. men så kan jeg sætte mig stille ned og nyde sommerbilleder for at falde til ro igen!

      Slet
  2. Hej Tulle Dejligt med et lille kvæk fra dig.............................og skønne billeder fra Birkegården.
    Er også blevet anbefalet at besøge stedet.Og nu får jeg da rigtig lyst efter at have nydt dine dejlige billeder derfra.
    Rigtig god søndag til dig Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette, det kan du roligt gøre, der er meget at se på, mange gode indslag for enhver smag, vi er godt nok helt ude hvor kragerne vender, men det er turen værd.

      Slet
  3. Hej kære Tulle og mojn mojn.

    Hvor skønt med et lille livstegn fra dig. Det kræver sin kvinde at være selvstændig og mor med kæmpehus og have. Så det er ikke svært at regne ud, at der ikke bliver tid i overskud til blogsindlæg.
    Det er nogle vildt skønne stauder du har foreviget. Sådan en prærieblomstrende mark tiltaler også mig rigtig meget.

    Hav det rigtig godt og pas godt på digselv.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære yndlingstante, sidder netop i disse dage med snuden begravet i Tante Grøns Have og NYDER de smukke fotos - og føler mig meget heldig over at have oplevet det live! Nej tid er en mangelvare, jeg fik ikke noget i hverken jule- eller fødselsdagsgave... hmpf..... ;-) Knus

      Slet
  4. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet