søndag den 3. august 2014

Villa Viola - sikke et sted

 
Sommerferien gik til Sjælland, og ikke langt fra sommerhuset lå Villa Viola - det tidligere Honning og Flora!


 
Her kunne jeg godt have brugt hele dagen.



 
Trods 30 graders varme trak dette sted mere i mig end en tur til stranden!



 
Hr. Tulle synes da også det var sjovt at se, men nok knapt så begejstret som mig!


 
Men de store indkøb lader vi andre om. Købte lidt bogstaver, men ellers ikke - masser af fine ting, men til en pris, hvor jeg altså står af.

5 kommentarer:

  1. Ja der er dejligt der i gartnerboligen og i haven, og ja, det man rigtig gerne vil ha', det ER jo dyrt. Og nu kan man endda købe kaffe og kage, DET synes jeg er en rigtig god ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tulle Skønt sted i har besøgt......................elsker også sådanne steder.
      Har skrevet stedet bag øret...............men skal vist spare lidt op først.
      God dag knus Jette

      Slet
  2. Ja Tulle det er ikke jyde priser vi har her over på Sjælland. Der er jeg godt nok noget misundelig!! ;-)
    K.Gro

    SvarSlet
  3. bello blog ...felicitaciones...¡¡¡
    podra enviarme boletines....gracias
    loredana2607@gmail.com

    SvarSlet
  4. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlet