onsdag den 17. februar 2016

Jeg savner at blogge!

Nøøj hvor tiden går... Over et år siden jeg har blogget! Savner det.
Her er lige et par genbrugsbilleder, som jeg tidligere har vist.


Mon man kan blogge direkte fra telefonen? Hvad gør I andre? Synes det er ret omstændigt når jeg først skal lægge billederne ind på min pc før jeg kan blogge - det tager for lang tid...








Det er ikke kun bloggen, der har været på stand-by, også haven er blevet forsømt. Men der er alligevel sket så meget, så måske finder jeg tid til at give en online-rundtur en dag!

Hav det godt derude ;-)

11 kommentarer:

  1. Hej Tulle. Velkommen tilbage til bloggen.Altid dejligt når folk vender tilbage.
    Jeg synes nu at det er let og hurtigt at lægge billeder ind fra både mit kamera og fra min telefon.Og jeg lægger jo mange billeder ind.
    Nu nærmer foråret sig og så må vi i haverne.Har lige sat hele min stue istand........dejligt at få det overstået inden havesæsonen starter.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre fra dig, jeg tænker at du har rigeligt at gøre, så må det med bloggeriet blive som det kan. Jeg har trappet lidt ned, med knapt så mange indlæg.... helt ærligt, så meget har jeg heller ikke at fortælle, men da jeg bruger min blog til at kigge tilbage på, "hvornår var det nu det var", ja så slutter jeg ihvertfald ikke helt :-)

    SvarSlet
  3. Hej Tulle.
    Du efterlyser om man kan direkte blogge fra tlf. Det kommer jo an på hvilken tlf.jeg har en iPhone Sony Xperia 5 den kan jeg godt blogge fra og det er jo dejligt.
    Dejligt at kikke ind i din dejlige blog...jeg håber du finder den nemmeste løsning..
    Mvh. Grethe

    SvarSlet
  4. Hej Tulle. Hvor er det dejligt at høre fra dig igen... selv om indlægget ikke er helt nyt!! Det viser bare at jeg heller ikke kommer her så regelsmæssigt mere. Håber du finder tid til at putte et indlæg ind, på den ene eller den anden måde. :o)

    SvarSlet
  5. Nøj hvor er her hyggeligt

    God dag

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er her hyggeligt

    God dag

    SvarSlet
  7. Muito lindo!

    Beautiful!

    janicce.

    SvarSlet